Overslaan naar inhoud

Reglement Algemene Voorwaarden – Eindejaarsactie 2025


Artikel 1 – Organisator


​De Eindejaarsactie 2025 wordt georganiseerd in samenwerking met Stad Tielt door de

​ondernemersverenigingen van de fusiegemeente, namelijk: Shopping Tielt, Unizo Tielt, Unizo

​Meulebeke, Markant Meulebeke, Op Stap Meulebeke, Ondernemend Tielt en Ondernemend

​Aarsele. Dit reglement is van toepassing op alle deelnemende handelszaken en hun klanten.


1. Algemeen


Artikel 2 – Duur


​De actie loopt van 8 december 2025 tot 31 december 2025 om 18u00.


2. Handelaars


Artikel 3 – Deelnamevoorwaarden


​Elke handelaar die wenst deel te nemen, verbindt zich tot: registratie bij Give2Give (cf. systeem

​cadeaubonnen Stad Tielt), selectie van het evenement "Eindejaarsactie", bestelling van lotjes via

de webshop en betaling van de lotjes op het opgegeven rekeningnummer: 

​Feitelijke vereniging Zotvancommerce.be

​​BE95 7350 7272 7958

​Vermeld de bestelreferentie


​De deelnemende handelszaken worden bekendgemaakt via raamaffiches, flyers, website

www.visittielt.be en andere communicatiekanalen. Alle communicatie met handelaars verloopt

​via e-mail.


Artikel 4 – Uitreiking van lotjes


​Er wordt gewerkt met lotjes voorzien van een QR-code. Handelaars bepalen zelf het

​aankoopbedrag waarvoor een lotje wordt uitgereikt. Voorwaarde: enkel bij een aankoop.


​Voorzijde van het lotje: logo van de handelaar. 

​Achterzijde: QR-code. 

​Klanten worden ​aangemoedigd om het lotje te scannen. Handelaars worden gevraagd dit actief te promoten.


Artikel 5 – Gebruik van winnende lotjes


​Klanten registeren hun email adres bij het winnende lotje en krijgen een waardebon toegestuurd op dat email adres. 

​Die waardebon kan de handelaar dan ontwaarden.


3. Klanten


Artikel 6 – Lotjes en deelname


​Klanten ontvangen lotjes bij aankopen bij deelnemende handelaars. QR-code kan gescand

​worden tot 4 januari 2026. Scannen geeft onmiddellijk resultaat: prijs of geen prijs. Bij winst:

​vermelding van de prijs en waar deze besteedbaar is. Winnaars registreren zich binnen 24 uur

​bij Give2Give met naam en e-mailadres. Registratie vereist geen installatie van software.


4. Prijzen


Artikel 7 – Prijzenpot en geldigheid


​Aantal prijzen is afhankelijk van het aantal deelnemende handelaars. Per 500 lotjes: x aantal winnende

​loten van €10, 1 winnend lot van €50. Er zijn ook hoofdprijzen van €500 te winnen. Winnende

​loten zijn geldig tot 31 maart 2026. Besteedbaarheid: €10 bij elke deelnemende handelaar, €50

​enkel bij de uitreikende handelaar, €500 bij elke deelnemende handelaar. Lotjes zijn deels

​besteedbaar.


Artikel 8 – Publicatie van winnaars


​Door het digitale systeem en het principe van onmiddellijke uitslag is algemene publicatie van

​winnaars niet voorzien. De organisatie behoudt zich het recht om winnaars van hoofdprijzen en

​de uitreikende handelszaken bekend te maken.


5. Organisatie


Artikel 9 – Overmacht


​De organisatoren zijn niet verantwoordelijk voor wijzigingen of annuleringen als gevolg van

​overmacht.


Artikel 10 – Aanvaarding van het reglement


​Deelname aan de Eindejaarsactie 2025 impliceert de volledige en onvoorwaardelijke

​aanvaarding van dit reglement door consumenten, handelaars en organisatoren. Niet-voorzien

​situaties worden beslist door de organisatie.


Artikel 11 – Aansprakelijkheid


​De organisatoren kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor technische problemen of

​storingen door derden die deelname verhinderen.


6. Privacy – GDPR


​In het kader van de digitale werking worden gegevens van handelaars en winnende klanten

​opgeslagen in het systeem van Give2Give. Door deelname geef je toestemming aan Stad Tielt en

​Give2Give om je gegevens te verwerken in het kader van deze actie. Bijvoorbeeld: Give2Give

​mag het e-mailadres van een winnaar doorgeven aan de handelaar om deze te informeren. Deze

​gegevens mogen niet gebruikt worden voor andere doeleinden buiten de Eindejaarsactie.